Friday, July 1, 2011

Pengenalan

Saya starlight. Ini blog sekadar perkongsian pengalaman kehidupan. Tempat bercerita. Mungkin banyak yang membosankan. Tapi jika anda adalah someone..dan bukan anyone..anda mungkin akan beroleh sedikit-sebanyak manfaat dari tulisan saya. Mungkin secara tersirat. Sekiranya anda tak punyai banyak masa, jangan gunakan banyak masa untuk meneliti blog saya. Saya tak mahu kehadiran saya membuatkan masa anda terabai untuk perkara yang lain yang lebih penting. Kerana kehidupan di dunia itu singkat. Jadi jangan sia-siakan masa dalam kehidupan yang anda lalui sekarang. Saya suka jika anda dapat berkongsi ilmu pengetahuan dan pengalaman yang anda ada yang mungkin berkaitan dengan perkara yang sama yang saya pernah lalui atau berkaitan dengan pendapat atau idea yang sama yang saya ketengahkan. Selamat berkenalan. Terima kasih singgah.

No comments:

Post a Comment